Knygos aprašymas Siunčiu paštu,
8 652 36591


Klientų atsiliepimai kaip strateginis įrankis

Koks didžiausias sandėris rinkos tyrime? Jūsų klientų skundai!
Klientų skundai gali pažadinti versloves, kai jos nepasiekia savo pagrindinio tikslo – nepatenkina klientų poreikių. Tai atsiliepimų sistema, galinti padėti organizacijoms sparčiai ir neišlaidaujant pakeisti produkciją, aptarnavimo stilių ir prekybos tikslą. Verslovės, nevertinančios savo klientų skundų, kenčia nuo brangiai atsieinančios negatyvių žodinių atsiliepimų reklamos.
Pateikdami dešimtis tikrų prasto ir puikaus reagavimo į skundus pavyzdžių, Barlow ir Mølleris parodo, kad, jei kompanijos siekia klientų lojalumo, privalo į skundus žvelgti it į dovanas.
 
Copyright (c) 2009 iKnyga.lt . All rights reserved.